Bezorging
De bezorging gebeurt rechtstreeks via onze leveranciers. Wij raden je ook aan om bij één leverancier te bestellen om zo beperkte of geen verzendkosten te betalen.
Wat zijn de transportkosten?
Je betaalt verzendkosten per merk, afhankelijk van de fabrikant. De verzendkosten worden automatisch opgeteld in de winkelwagen. Voor de Waddeneilanden gelden aparte tarieven.
Bij een bestelbedrag boven de 1250 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de1250 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.
Wanneer heb ik geen transportkosten?
Bij een bestelbedrag boven de 950 euro betaal je geen transportkosten. Bij een bestelbedrag onder de 950 euro betaal je 85,- euro aan transportkosten. Let op de transportkosten verschillen per leverancier.
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Ja dit kan je aangeven tijdens het bestellen bij het invullen van het factuuradres. Je kunt naast het factuuradres ook een apart afleveradres invullen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
123Sierbestrating bezorgt van maandag tot en met vrijdag. Wij raden je aan om de bestelling 2 dagen eerder te laten leveren voordat de werkzaamheden beginnen. De levertijd van uw bestelling is doorgaans 5-7 werkdagen. Dit verschilt per leverancier. Momenteel is de levertijd rond de 10 werkdagen.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Als je producten bestelt van het merk Excluton dan ontvang je een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd. Voor de overige leveranciers geldt dat je 1 dag voor levering een e-mail ontvangt met daarin de leverdatum van je bestelling.
Wat is de levertijd van mijn Excluton bestelling?
123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Excluton te Druten binnen 7 tot 10 werkdagen. Zodra de betaling binnen is, verwerken wij de order en gaan de 7-10 werkdagen in. Je krijgt van Excluton een Track en Tracé via de mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wat betreft leverdatum en tijd.
Wat is de levertijd van mijn Kijlstra bestelling?
123Sierbestrating levert rechtstreeks vanuit de fabriek Kijlstra, te Veendam of Drachten, binnen 5 werkdagen. Zodra de betaling binnen is verwerken wij de order en gaan de 5 werkdagen in.
Moet er iemand thuis zijn op de dag van levering?
Nee, je hoeft niet thuis te zijn wanneer de bestelling geleverd wordt. Geef dan wel duidelijk aan middels het papier met de pijl, waar je de levering geplaatst wil hebben. Dan kan de chauffeur daar zoveel mogelijk rekening mee houden.
Wordt mijn bestelling op pallets geleverd?
Niet alle producten worden standaard op pallets geleverd. Dit kan je terugvinden bij de specificaties van het product.
Kan ik mijn adres achteraf nog wijzigen?
Ja dat is mogelijk, neem hierover contact op met 123 sierbestrating of stuur een e-mail.
Een product is niet meer op voorraad! Wat nu?
Dit is helaas niet altijd te voorkomen. 123Sierbestrating heeft hier geen invloed op. Wij zullen er dan alles met je aan doen om een volwaardig alternatief te vinden Indien je een duurder product uitkiest zal het verschil in rekening worden gebracht.
Transport en onze leveranciers
De vrachtauto van Kijlstra heeft een lengte van 18 meter met kraan (reikwijdte 3 à 4 meter) Mocht dit te groot zijn voor bij je in de straat, dan raden we aan om producten van Het merk Excluton te kiezen. Deze leveren met een kleinere wagen; ongeveer zo groot als een vuilniswagen.
In verband met de logistiek kunnen wij u geen vaste keuze dag van aflevering garanderen. Wel zorgen we voor een snelle levering, namelijk binnen 7 werkdagen( Excluton momenteel rond de 7 werkdagen) na verwerking van de order. Later kan natuurlijk ook, als je dit wilt.
De klant geeft van tevoren duidelijk aan hoe het zit met de bereikbaarheid van de locatie en de draagkracht van de omliggende infrastructuur.
De chauffeur beoordeelt de situatie. Als er niet gelost kan worden op het losadres, is het aan de chauffeur waar hij de materialen lost. Dat doet hij wel zo dicht mogelijk bij het losadres. Als u niet aanwezig bent als de materialen bezorgd worden, wijs dan van te voren een plek aan of hang een instructiebriefje op de deur en markeer de losplek plek met pionnen, krijt of lint en geef dat door tijdens het bestelproces.
Extra info
Het is onze chauffeurs wegens verzekeringstechnische redenen niet toegestaan op een andere plaats te lossen dan “naast de vrachtwagen op een goed bereikbare en veilige plaats” op het op de bestelling aangegeven adres of daar zo dicht als mogelijk bij in de buurt.
In uitzonderingsgevallen, waarbij de consument aanwezig is en er geen gevaarlijke situaties worden gecreëerd en er niet over obstakels (schutting/tuinmuur/hekwerk/auto’s) hoeft te worden gelost, is de losplaats ter beoordeling van onze chauffeurs.
Vind zelf andere antwoorden
Vind het antwoord op je andere vraag hieronder.
Contact opnemen
Wil je de producten eerst zelf zien? Kom langs in onze showroom
Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 - 17:30